› OGŁOSZENIA
› FIRMY
› ARTYKUŁY
A1 _ MAZURY DUZY

Metafuroza: Samochody sfilmowane - głosowanie już niebawem!

› bieżące ponad rok temu    9.04.2013
Redakcja elblag.net
komentarzy 53 ocen 44 / 84%
A A A
Metafuroza: Samochody sfilmowane - głosowanie już niebawem! fot. Witold Sutkowy

Trzydzieści samochodów, tych mniejszych jak i większych, starszych i nowszych, awansowało do kolejnego etapu Metafurozy. Przyjęliśmy prawie 200 zgłoszeń z których musieliśmy wybrać te najciekawsze.

W minioną sobotę (6 kwietnia) dwadzieścia trzy pojazdy pojawiło się na placu przy ul. Grunwaldzkiej, a ekipa elblag.net natychmiast wzięła się do pracy: sprawdzanie listy obecności nominowanych, sesja zdjęciowa oraz krótkie prezentacje video dla każdego z uczestników oraz naklejki na każdym z aut – to zadania, które musieliśmy wykonać. Brakujących siedem wozów stawi się w siedzibie naszej redakcji na ulicy Strażniczej 1 w środę po południu, aby nadrobić konkursowe zaległości.

Niebawem rozpocznie się głosowanie w którym będzie można zagłosować na swojego faworyta. Konkurs w którym główna nagroda warta jest ponad 28 000 złotych zostanie rozstrzygnięty w maju 2013 roku.

Sponsorami i zarazem wykonawcami tuningu będą firmy:

- Autoradex – nowy sprzęt audio o wartości 1000 zł
Mechanika - Blacharstwo - Lakiernictwo Samochodowe Grzegorz Wojak - prace blacharskie o wartości 5000 zł
Hurtowania Ogumienia „Dana” Danuta Wielgat - komplet opon i felg o wartości  2000 zł
Firma handlowo - usługowa „Vakec” Jan Leśniowski – montaż nowego układu wydechowego o wartości 2000 zł
Auto Service Marcin Tokarski - prace lakiernicze o wartości 7000 zł
- Mechanika Pojazdowa MIREX Mirosław Noga – mechanika i naprawa auta o wartości 3000 tys. zł
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjno - Handlowe Zbigniew Szuliński – tapicerka oraz przyciemniane szyby o wartości 3500 zł
V-MAX Tunning optyczny i mechaniczny -  podzespoły do kabiny auta, pod maskę auta, spojlery zewnętrzne, obniżenie zawieszenia – 4000 tys. zł
- Multiagencja VMAX - roczne ubezpieczenie samochodu o wartości 1200 zł

Szukajcie samochodów z naklejką „elblag.net” na tylnej szybie!

 

dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW
Komentarze (53)

Multiplatforma internetowa elblag.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
~ eijk
ponad rok temu 53
Punktacja widoczna na elblag.net/metafuroza to przyszła punktacja z sms'ów :) Obecnie można podejrzeć punktację na YT i FB. Odnośnie głosowania przez sms zasada będzie tylko jedna - najwięcej sms'ów = wygrana :) Raz w tygodniu będzie podsumowanie wynikó z YT i FB
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Gifas
ponad rok temu 52
Takie pytanie mam, głosowanie przez SMSy bedzie w jakis sposob monitorowane by zachowac przejrzystosc glosowania?:d
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Kamika103
ponad rok temu ocena: 0%  51
Jakim cudem alfa ma 125 głosów a inne auta nie? a tak poza tym nie można głosować bo punktacja nie rośnie
odpowiedz oceń komentarz 0 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Gifas
ponad rok temu 50
musisz poprosic znajomych z fb zeby zaglosowali na twoje autko:D
~ ania
ponad rok temu 49
jak się głosuje na wybrany samochód?
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ asd
ponad rok temu 48
Jeszcze nie ma głosowania!!!!
~ Gifas
ponad rok temu ocena: 100%  47
Widze ze filmy sa juz dodane na kanale YT, tylko czemu ciagle widac te same autka na glownej stronie portalu?:>
odpowiedz oceń komentarz 2 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ asd
ponad rok temu 46
Cały czas nie ma jeszcze wszystkich aut.....
~ Gifas
ponad rok temu 45
tak?:P to po co wklejali artykuly na glowna strone :/ http://www.elblag.net/artykuly...
~ asdf
ponad rok temu 44
Cierpliwosc to cnota.
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ mayxXx15
ponad rok temu 43
no i co ? dzisiaj juz mialo byc wszystko gotowe
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ zainteresowany
ponad rok temu 42
miało, a nie jest a to peszek, lipa ten konkurs
~ Bartosz Gas
ponad rok temu ocena: 60%  41
Proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości. Edycja 30 aut i przygotowanie materiału do głosowania wymaga czasu. Powinniśmy się wyrobić do poniedziałku, kiedy zostanie oficjalnie podana strona gdzie, jak i na kogo można będzie zagłosować. Poza tym terminarz konkursu został rozpisany na pół roku, a impreza planowana jest na początek czerwca, zostało więc jeszcze trochę czasu.
odpowiedz oceń komentarz 3 2
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ BiG
ponad rok temu 40
Byleby nie było głosowania typu "postaw krzyżyk" i wyczyść ciasteczka :)
~ Bogdan
ponad rok temu 39
BiG nie tym razem ;)
~ kolo
ponad rok temu 38
a ten co wygrał pobyt w SPA w waszym konkursie to już był czy jak zwykle nikt nic nie wie ?
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ mayxXx15
ponad rok temu 37
i co z tym konkursem ? caly czas na fejsie elblag.net aktywny i ciagle tylko o tym referendum i nic innego.
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ wień
ponad rok temu ocena: 100%  36
mój koleś wygrał u was konkurs ale jakoś nie może doczekać się wygranej ,co z wami ?
odpowiedz oceń komentarz 1 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ asd
ponad rok temu 35
Wien: jak to wygrał? ktory konkurs?
~ zbychu
ponad rok temu ocena: 100%  34
wszystko się strasznie przeciąga
odpowiedz oceń komentarz 1 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ michal
ponad rok temu ocena: 33%  33
zamulacie z tym konkursem
odpowiedz oceń komentarz 1 2
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ asd
ponad rok temu 32
No fakt faktem ze cos wolno to wszystko trwa, ale cierpliwosc zostanie wynagrodzona.
~ Bartosz Gas
ponad rok temu ocena: 75%  31
Zauważyliśmy proces glosowania przez Państwa na samochody w artykule, pragnę dodać, że to nie jest oficjalna strona do głosowania. Po pierwsze nie ma tu wszystkich samochodów, po drugie głosowanie rozpocznie się na dniach, zajmuje to nam chwile, gdyż jesteśmy na etapie przygotowywania materiałów video do konkursu każdego auta. O oficjalnym głosowaniu zostaniecie Państwo poinformowani w artykule serwisu.
odpowiedz oceń komentarz 3 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ sd
ponad rok temu 30
W jaki sposob bedzie wygladalo glosowanie?
~ HRY
ponad rok temu 29
Autoradex się nie popisał 1000zł to co samo radio mu wstawia ?
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ gifek
ponad rok temu ocena: 0%  28
ciekawe czy glosowanie bedzie wygladalo tak jak w konkursie na prawo jazdy
odpowiedz oceń komentarz 0 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Gifas
ponad rok temu 27
mniej wiecej od kiedy glosowanie startuje?:D
odpowiedz oceń komentarz 0 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Dworzin
ponad rok temu ocena: 100%  26
A będą jakieś nagrody dla drugiego i trzeciego miejsca?
odpowiedz oceń komentarz 1 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Gifas
ponad rok temu ocena: 100% 25
uscisk reki prezesa:P
~ fsd
ponad rok temu 24
Fajnie by było;)
~ Dworzin
ponad rok temu 23
prezesa? jarosława k?
~ ola
ponad rok temu ocena: 50%  22
Super ta czarna polecam pędziłam nią super
odpowiedz oceń komentarz 1 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ asd
ponad rok temu 21
I co jeszcze robilas w tej czarnej?
~ asd
ponad rok temu ocena: 100% 20
I co jeszcze robilas w tej czarnej?
~ hhh
ponad rok temu 19
małą czarną
~ mesio81
ponad rok temu ocena: 100%  18
O j HADES...Ja prawdziwy "sfrustrowany" Polak puszczam totka gdy nastąpi kumulacja, czyli sfrustrowana x 2. Pozdro dla wszystkich uczestników- po wszystkim polecimy na terapię grupową ;)
odpowiedz oceń komentarz 1 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ BiG
ponad rok temu ocena: 50%  17
A ja jak prawdziwy Polak - zagłosuje i będę namawiać na tego wiśniowego Borewicza :)
odpowiedz oceń komentarz 1 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ asd
ponad rok temu 16
Daj spokoj, szkoda zachodu.....poza tym to nie Borewicz....to byl calkowicie inny poldek....
~ BiG
ponad rok temu 15
oj tam oj tam "ASD"... podobny czy niepodobny....fura kolegi :) A poza tym chętnie bym zobaczył co mogą specjaliści z polarem zrobić :)
~ sd
ponad rok temu 14
Nie patrz na to ze fura kolegi...bez przesady...na poldka szkoda kasy
~ Elbinger
ponad rok temu ocena: 100%  13
super film, świetny konkurs, pełen profesjonalizm ekipy. Najlepszy portal w Elblągu!
odpowiedz oceń komentarz 3 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ lipa z was człowieki
ponad rok temu ocena: 100%  12
sami jesteście lipą, gdyby to wasze samochody brały udział w konkursie to zapewne byście nie wystawiali takich komentarzy ;o niedośc ze za darmo to jeszcze źle.. mentalnośc polaczków..
odpowiedz oceń komentarz 5 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ HADES
ponad rok temu ocena: 33% 11
a daj im spokój to tylko sfrustrowani swoim życiem ludzie, którzy inaczej nie potrafią już uzewnętrznić swoich pozytywnych uczuć :)
~ Boonaro
ponad rok temu ocena: 0%  10
Jeżeli tuning ma być zrobiony na częściach z V-maxu to chyba będzie lipa, ale zobaczymy.
odpowiedz oceń komentarz 0 2
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ a
ponad rok temu 9
sie okaze,.....
~ usmiałem się
ponad rok temu ocena: 33%  8
hehe... a te wszystkie wartości co podajecie to podzielcie przez 4 ;)
odpowiedz oceń komentarz 1 2
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ się śmiej
ponad rok temu ocena: 100% 7
Myślę że nikt tu nie będzie prowadził śledztwa ws kosztów, dla sponsorów rzeczywiście może byc podzielone przez 4, lecz dla uczestników konkursu te kwoty są całkiem realne.. Teraz się uśmiewasz a jak zobaczysz auto po metafurozie to Ci zaciesz zazdrośc zeżre ;o
~ Marcinek 26
ponad rok temu ocena: 0% 6
jak nie przez 5
~ Gifas
ponad rok temu ocena: 100% 5
toc chyba logiczne ze w te kwoty wliczona jest robocizna a to nie jest tania sprawa:) max na czesci tutaj bedzie wydane pewnie cos kolo 7-10 tys. ale liczy sie dobra zabawa:)
~ KM
ponad rok temu ocena: 67%  4
Audi
odpowiedz oceń komentarz 2 1
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ J@@@
ponad rok temu ocena: 100%  3
Hura! Jest nasz MINIuś!
odpowiedz oceń komentarz 4 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ HRX
ponad rok temu ocena: 100%  2
fajny mini ;)
odpowiedz oceń komentarz 3 0
wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
~ Zainteresowany
ponad rok temu 1
A gdzie reszta aut? Co to za film, gdzie zaledwie kilka aut pokazaliście? A co z dukato, poldasem, albo toyotami? Tam dwie takie były?
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.